Meine lieben Gäste

Montag, 1. September 2014

BINGO bei always somethig creative

Hier ist meine Idee dazu: Ein Teebeutelbuch.
Als Grundlage habe ich die Reihe rechts oben Gestanzt, Blumen, nur Text gewählt.

Mich interessiert natürlich wie euch die Idee gefällt und ich freue mich schon wieder auf eure lieben Kommentare.
Ihr habt unzählige Mögliochkeiten eurer Kreativität freien Lauf zu lassen. 
Also schnell ans Werk. viel Freude und Erfolg bei eurer Gestaltung.
Wir freuen uns auf eure Werke.

Ciao, bis bald

Kommentare:

Buttons hat gesagt…

Such a beautiful album. Thank you so much for joining us at Frilly and Funkie. Jenny x

KarinsArtScrap hat gesagt…

this is beautiful done and made.

Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

Greetings Karin DT Coördinator




Mollie hat gesagt…

Beautiful project! Thanks so much for sharing with us over at Craftin' Desert Divas!

Emily
Mollie's Motif

Inkypinkycraft hat gesagt…

A really pretty make , Thanks for joining us at Frilly and Funkie. trace x

Lisa :) hat gesagt…

Pretty project! Thanks so much for playing with us at Crafting From The Heart! Hope to see you back soon. --Lisa, DT

Nancy Dynes hat gesagt…

A lovely Album!! Thanks so much for joining us at the Frilly and Funkie Challenge!
Hugs,
Nancy

Anonym hat gesagt…

Very shortly this site will be famous among all blogging people, due to
it's good articles or reviews

my page; get more followers

Anonym hat gesagt…

Hurrah, that's what I was searching for, what a material!

present here at this website, thanks admin of this site.



my blog ... get taller naturally